به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان ؛ علی محمد زنگانه امروز سهشنبه ۵ دی در حاشیه ملاقات مردمی تصریح کرد: ستاد پاسخگویی در ۳ بخش پاسخگویی بر خط تلفن، پردازش نامه های مردمی و ثبت نامه های واصله فعالیت کرد.
وی یادآور شد: مجموعا ۳۸۰ کارشناس از دستگاههای اجرایی، ۳۰ کارشناس فنی، ۳۰ نفر کارشناس محتوایی در دو شیفت کاری از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه نسبت به پاسخگویی و پردازش تماس ها و نامه ها اقدام می کردند.
استاندار گلستان ادامه داد : روند پاسخگویی از روز چهارشنبه ۲۸ آذر تا امروز ۵ دی ماه ادامه داشت و مجموعا ۱۹ هزار و ۹۸۵ تماس و نامه ثبت شد.
دکتر زنگانه ضمن تقدیر از تمامی کارشناسان و مدیرانی که همکاری لازم را داشتند، خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به تقاضا ها و درخواست های مردمی دارد و تمامی نامه ها و تماس ها پاسخ داده خواهد شد.
وی تاکید کرد: فایل صوتی تمامی تماس ها در اختیار دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری محفوظ است و امیدواریم بتوانیم گره گشای کار و مشکلات مردم باشیم.
نظر شما